۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۵۶

همراه با تور بیست و هشتم/

پایان مرحله نخست تور دوچرخه سواری آذربایجان/تصادف هفت رکابزن در مسیر اشتباه

پایان مرحله نخست تور دوچرخه سواری آذربایجان/تصادف هفت رکابزن در مسیر اشتباه

تبریز - خبرگزاری مهر: مرحله اول بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان در شرایطی برگزار شد که رکابزنان مسیر مستقیم خط پایان را به اشتباه طی کرده و باعث ایجاد مشکلاتی در این زمینه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر ،از ساعت 10 امروزچهارشنبه  رکابزنان مسیر 128 کیلومتری تبریز به مراغه را پیمودند  که رقابت دوچرخه سواران در این مرحله همراه با حواشی زیادی بود.

مهم ترین حاشیه مرحله نخست بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان مربوط به خط پایان این مرحله مقابل هتل دریا شهرستان مراغه می شود که طی آن دسته رکابزنان به دنبال موتور سواران مارشال مسیر منتهی به خط پایان را به اشتباه طی کردند.

این در حالی بود که جمعیت مشتاق اهل مراغه در مسیر اصلی و در اطراف خط پایان منتظر عبور رکابزنان از این خط بودند که بنا به ناهماهنگی بین موتورسواران مارشال، دسته رکابزنان به جای ورود به خیابان اصلی وارد خیابان فرعی شدند، همچنین در خط پایان علاوه بر اشتباهی که صورت گرفت تماشاچیان شاهد تصادف تعدادی از رکابزنان نیز بودند.

بنا به گفته دکتر قوام لاله هفت رکابزن در مرحله نخست در تصادف با یکدیگر به شدت آسیب دیدند. ضمن اینکه یکی از رکابزنان تیم آلمانی در طول مسیر دچار حادثه شده و توسط آمبولانس ادامه مسیر را طی کرد.

از حواشی دیگر مرحله نخست، وجود آسفالت نامناسب و ناهمواری های زیاد بخصوص از کیلومتر 75 تا 90 بود که باعث بروز مشکلی برای ورزشکاران شد.

همچنین در فاصله  چهار کیلومتر تا خط پایان بیش از شش مورد سرعت گیر نصب شده بوند که این موضوع نیز باعث نارضایتی ورزشکاران شد.

تاکنون نفرات برتر و زمان عبور رکابزنان از خط پایان اعلام نشده است.

کد خبر 2060729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha